Systémovou prací se dá růst i v krizi. Z „nuly“ lze vybudovat fungující podnik. Vše ale záleží na každém jednotlivém zaměstnanci této firmy.
Společnost ProCeram je dnes, se svou čtyřletou historií, čtvrtým největším dodavatelem keramických obkladů a dlažeb v České republice s prodejem 594 tis. m2/ročně. Je však číslem „jedna“ na pražském developerském trhu. Čím si tuto pozici zasloužila?
Situace na pražském developerském trhu
Rok 2007 s realizací 9 400 bytů se již asi nikdy nevrátí. Přesto současný objem překračující 4 000 BJ má již tři roky pozitivní růst. Pro příští rok by se dalo předpokládat dosažení cíle 5 000 bytových jednotek. ProCeram svoji pozici na trhu neustále zvyšuje, a to díky spokojeným investorům, kteří s ním opět realizují nové projekty.
Statistika
Statistika vychází z oficiálních výsledků zveřejněných Českým statistickým úřadem. Rozčlenění na jednotlivé typy bytů. ProCeram se nezabývá rekonstrukcí bytového fondu a kdybychom pro statistiku použili pouze čísla nově vzniklých bytových jednotek, tak byl by náš podíl na pražském trhu 55 %.
Veškeré bytové jednotky jsme realizovali pro význačné developery, jako je např. Central Group (1.017 BJ), Finep (381 BJ), Daramis (164 BJ), YIT (120 BJ) a mnoho dalších. Celkový podíl na trhu se díky této stabilní spolupráci vyšplhal na 51 %.
ProCeram si postupně buduje síť obchodních partnerů. Výhodnost spolupráce musí být oboustranná. Pečlivou analýzou projektu se snažíme minimalizovat chyby a optimalizovat zisk developera. Po ukončení stavby zpracujeme vyhodnocení projektu a předložíme jej developerovi. Soubor všech těchto postupů a výsledků motivuje investory, aby své nové projekty realizovali opět s námi. Na sestavě projektů, které jsme dodávali v letech 2012–2014, je vidět, jak se postupná spolupráce rozvíjí a investoři s námi realizují další a další projekty.